Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec SP 700: Welcome to Vegas

31.07.2008 10:30
Туит

Швейцарският тунер явно счита 480-те конски сили на Porsche Turbo за твърде недостатъчни. Конструкторите на Sportec запретват ръкави, за да извлекат в крайна сметка 700 "коня" от шестцилиндровия боксер.

Сред специалните съставки на Sportec SP 700 попадат два нови турбокомпресора, спортна изпускателна система с мощни катализатори и клапа за настройване на звука. Промени има още при всмукателните колектори и въздушния филтър. Електрониката за управление на двигателя се настройва индивидуално за всеки автомобил, в следствие на което инженерите постигат максимален въртящ момент от 765 Нм при 3000 об./мин.

Адско ускорение 

Потенциалът на Sportec SP 700 позволява ускорение до 100 км/ч за 3,2 секунди; спринтът до 200 км/ч пък отнема не повече от 10,4 сек. Тягата на двигателя отстъпва пред въздушното съпротивление едва при достигане на немислимите 342 км/ч. Външността на швейцарското "острие" се отличава с 20-цолови колела от SPR-Forged и напълно нов аеродинамичен кит, който превръща Porsche Turbo в съвсем нов автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus