Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec SP580 Porsche Cayenne Turbo: 80 плюс

10.03.2011 10:48
Туит

Швейцарският тунер Sportec представи пакета SP580 за второто поколение на Porsche Cayenne Turbo. Както сами може да предположите от името, максималната мощност на паркетния SUV достига 580 к.с.

Това е възможно благодарение на препрограмирания блок за управление на 4,8-литровия V8, който дава своето позитивно отражение и върху въртящия момент – 700 Нм. За сравнение в заводската си версия Cayenne Turbo разполага с 500 к.с. и 600 Нм.

Силовият пакет на Sportec позволява на тежащия приблизително 2200 кг автомобил да изпълни класическия спринт от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди (4,7 стандартно) и да достигне максимална скорост от 285 км/ч (278).

Сред останалите промени по заводския модел впечатление правят новият заден заглушител от неръждаема стомана, 90-милиметровите му накрайници, шестбуталните апарати на предната ос (четирибутални на задната) и 20-цоловите колела Mono/7 с гуми 295/30 ZR22 на Michelin.

Специално за моделите с активното PASM окачване Sportec предлага и електронен модул за намаляване на просвета с 30 мм.

Коментари
comments powered by Disqus