Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec SPR1 FL: Едно ниво нагоре

08.03.2011 11:44
Туит

Говори ли ви нещо обозначението SPR1 R? A 858 к.с. от 3,6 литра работен обем? Естествено, става въпрос за програмата на Sportec, предназначена за Porsche 911 Turbo. В Женева бе представена следващата й фаза SPR1 FL, при която максималната мощност остава идентична, но са направени някои други подобрения.

Центърът на програмата SPR1 R, която е оптимизирана версия на SPR1, естествено, е 3,6-литровият боксер на 911 Turbo преди фейслифта. След съответните модификации той достига максимална мощност от 858 к.с. и 869 Нм въртящ момент или както от Sportec обичат да споменават – по един Golf GTI на всяко колело.

При SPR1 FL мощността не търпи промени, но кривата на въртящия момент достига своя пик при 880 Нм. Въпросът е дали става въпрос за същия 3,6-литров боксер или за 3,8-литровия аналог след фейслифта. На повечето места в мрежата е упоменато, че SPR1 FL използва новия двигател, но ние предполагаме, че швейцарците са запазили старата конфигурация и са прибавили към нея Carbon Ram Air смукателната система, модифицирания междинен охладител и двата хибридни турбокомпресора.

Най-съществената промяна по силовия тракт на SPR1 FL обаче е в трансмисията. Новата шесстепенната механичнаскоростната кутия е оборудвана със спортен съединител на Sportec и маслено охлаждане, а системата за двойно предаване на 911 е получила нов диференциал с ограничено приплъзване.

Визуалните промени по SPR1 FL са минимални, като те засягат оптимизираните в аеродинамично отношение задна броня и корпуси на огледалата, както и новите LED стопове. Динамичните характеристики също търпят незначителни изменения - максимална скорост от 380 км/ч, ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.0 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,7 секунди (8,6 по официални данни за SPR1 R) и от 0 до 300 км/ч за 18 секунди (18,9).

Коментари
comments powered by Disqus