Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спортният модел Ferrari 488 GTB получи 670 конски сили

05.03.2015 16:15
Туит

Новият автомобил е оборудван с 3,9-литров бензинов мотор V8 с два турбокомпресора

Италианската компания Ferrari представи в Женева новия спортен модел 488 GTB, който по-рано бе известен под името 458 M (Modificata). Автомобилът всъщност е обновена версия на 458 Italia, а неговата открита модификация Spider ще дебютира през септември 2015 г. във Франкфурт.

Новият модел е оборудван с 3,9-литров бензинов мотор V8 с два турбокомпресора. Мощността на двигателя е 670 к.с., а въртящият момент -  760 Нм. Предавателната кутия е седемстепенна преселективна. Спортният автомобил е получил електронна система за контрол на страничното плъзгане Side Slip Control, която не само контролира сцеплението и работата на електронния диференциал E-Diff, но и управлява активните амортсьори. Освен по техниката конструкторите са поработили и над аеродинамиката – силата на притискането е увеличена с 50%.

До първите „сто” Ferrari 488 GTB ускорява за 3 секунди, а 200 км/ч достига след 8,3 секунди от старта. Максималната скорост на супер автомобила е 330 километра в час. При това разходът на гориво е 11,4 л на 100 километра.

За разлика от 458 Italia новият модел няма три накрайника на изпускателната система в центъра, а две разделени изпускателни тръби. Автомобилът е получил голям въздухозаборник, широк преден спойлер и дифузьор. Салонът на автомобила е останал без промени. Инженерите на компанията леко са обновили арматурното табло и интерфейса на информационно-развлекателната система.

Коментари
comments powered by Disqus