Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спряха продажбите на малкия Suzuki Celerio временно

03.02.2015 10:12
Туит
Спряха продажбите на малкия Suzuki Celerio временно

Причината за това е дефект, открит от журналисти на Autocar и What Car? по време на пътни тестове

Във Великобритания и Ирландия спряха мигновено продажбите на градския автомобил Suzuki Celerio. Дилърите забраниха тест драйв на автомобила с клиенти, а всички, които вече са станали притежатели на модела, призоват да не пътуват с колите си. Причината за това е дефект, открит от журналисти на Autocar и What Car? по време на пътни тестове. Оказа се, че при екстремно спиране със скорост от 80 мили в час (128 км/ч) спирачният педал се забива в долно положение, без да намалява скоростта. Представители на компанията Suzuki по най-бързия начин дойдоха от Япония и започнаха разследване. Домакините имаха на разположение свой тестов автомобил Celerio.

Журналистите тестваха Suzuki Celerio на полигон. При плавно натискане на педала на спирачката всичко е наред, но при рязко натискане обаче педалът блокира в долно положение, без да оказва никакво влияние върху спирането. Енергичното връщане в изходно положение и ново натискане пак не дава резултат. Спирането на хечбека става възможно само с ръчна спирачка и с  изключване на двигателя. Повторното изпитание, проведено с друг екземпляр на Celerio, даде същия резултат.

Производителят призна проблема и заяви, че целенасочено ще доработи версията на модела с десен волан, която се продава в Обединеното кралство, Ирландия, Австралия и Нова Зеландия. С модификациите на другите пазари иначе всичко е наред. Вероятно си спомняте, че в краш тестовете на Euro NCAP хечбекът Celerio постигна само три от пет звезди.

За блокиран педал на спирачката припомнят и от Toyota, когато проблемът беше предизвикан от стелката на пода на автомобила. Като цяло, историята е пълна със случаи  с проблеми при нови автомобили, установени от журналисти. Например, през 1997 г., представители на специализираните медии установиха, че Mercedes A-Class е склонен към преобръщане, и предизвикаха извънредна кампания. През 2013 г. Volkswagen Group под натиска на китайските медии бе принуден да върне за доработване 384 000 автомобила. При автомобили BMW  в Съединените щати имаше инцидент с газови помпи.

Коментари
comments powered by Disqus