Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спряха продажбите на Volkswagen Phaeton на Острова

05.06.2015 11:44
Туит
Спряха продажбите на Volkswagen Phaeton на Острова

Зле продаваната луксозна лимузина не само във Великобритания ще бъде сменена с нов модел

Продажбите на Volkswagen Phaeton във Великобритания са преустановени. Решението за спиране на доставките на луксозната лимузина от британските дилъри бе потвърдено от говорител на Volkswagen, който каза, че моделът „в сегашната му форма” вече няма да се продава, тъй като неговата двигателна гама не отговаря на строгите изисквания на екологичния стандарт Eвро 6.

Phaeton се появи за първи път на пазара през 2002 г. Значителни промени настъпиха през 2008 г. и 2010 г. В двигателната гама влизат 3,0-литров V6 дизел мотор с 236 конски сили, както и бензинови варианти V8 и V10, а на   някои пазари се предлага и 6,0-литров вариант W12 с 444 конски сили.

Въпреки че в САЩ Phaeton вече не се продава, търсенето на модела в азиатските пазари върви добре, където продажбите на големи луксозни коли продължават да растат. Анализаторите предлагат Phaeton да бъде спрян завинаги, тъй като никога досега не е била постигната целта на VW от 20 000 произведени автомобила годишно, въпреки че в разработването му са инвестиране повече от 1 милиард долара.

Phaeton е проект на бившия шеф на VW Group Фердинанд Пийх, който подаде оставка от компанията през април тази година. Възможно е с неговото напускане да бъде сложен край на историята с Phaeton и слабите му продажби.

Данните от Сдружението на автомобилните производители и търговци (SMMT) сочат, че през миналата година във Великобритания са били регистрирани 31нови автомобила Phaeton при 107 единици през 2013.

Volkswagen няма да остане без флагманска лимузина за дълго време. През март тази година шефът по развитието на VW Хайнц-Якоб Нойсер потвърди, че  Phaeton ще бъде сменен с изцяло нов седан, който ще бъде позициониран в горната част на своя клас.

В интервю за Autocar по време на автомобилното изложение в Женева през 2014 г. Нойсел каза, че  следващият Phaeton трябва да бъде водещ в класа си и да бъде много луксозен и комфортен за шофиране.

Въпреки че Phaeton никога не се е продавал добре, Нойсер каза, че този модел е важен, защото той е флагман на технологиите на марката Volkswagen.

Коментари
comments powered by Disqus