Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Spyker C8 Aileron Spyder: Във въздуха

17.08.2009 11:44
Туит

По време на салона в Женева тази пролет Spyker представи втората генерация на C8 Aileron. Тогава холандският производител на спортни автомобили обяви, че работи по кабриолет версията на модела. Конкурсът за елегантност в Пебъл Бийч маркира дебюта й този уикенд.

C8 Aileron Spyder е оборудван с 4,2-литровият V8 на Audi, който генерира максимални мощност от 405 к. с. и въртящ момент от 480 Нм при 3400 об./мин. Благодарение на него упражнението от 0 до 100 км/ч е възможно при налични 4,5 секунди, като върховата скорост достига 300 км/ч. Стандартно кабриолетът е оборудван с шестстепенна механична скоростна кутия, но като опция се предлага и шестстепенния автоматик на ZF. И при двата варианта задвижването е на задния мост, оборудван с диференциал с ограничено приплъзване.

Вариантът Spyder използва подсилена алуминиева конструкция за шасито и окачване на Lotus. Мекият покрив, който различава новия модел от представения в Женева, е полуавтоматичен, като за разгъването и сгъването му отговаря електро-хидравлична система. Той може да бъде поръчан в осем цвята, като серийно разполага с прозорец за задно виждане.

Дизайнът отново е провокиран от миналото на компанията Spyker в авиоиндустрията, но характерният за първата генерация на модела пропелер е заменен от отворите за въздух, наподобяващи турбини. В предната част впечатление правят масивната радиаторна решетка, светодиодните дневни светлини и скосеният надвес. 19-цоловите алуминиеви колела, обути с гуми 235/35 отпред и 295/30 отзад, допълват агресивния вид на модела.

Стандартно C8 Aileron Spyder предлага шестнайсет цвята на купето и четиринайсет на тапицерията в интериора. От компанията обещават обаче, че всеки модел може да бъде индивидуализиран в зависимост от предпочитанията на клиента. Алуминиевите апликации, стандартната аудиосистема Karma с iPod и Bluetooth интерфейс, сателитната навигация и мултифункционалният LCD дисплей, монтиран между скоростомера и оборотомера, оформят централното табло.

Производството на C8 Aileron Spyder ще започне през първата половина на 2010 година.

Коментари
comments powered by Disqus