Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Среднощен преврат в Peugeot

30.03.2009 12:41
Туит
Среднощен преврат в Peugeot

Главният изпълнителен директор Кристиян Щрайф е освободен, замества го шефът на стоманения гигант Corus.

Главният изпълнителен директор на PSA Peugeot Citroën Кристиян Щрайф бе отстранен от поста си в предполагаем вътрешен преврат в нощта срещу неделя, 29 март. От юни в неговия стол ще седне стоманеният магнат Филип Варен. Тиери Пежо, председател на надзорния съвет на втория най-голям европейски производител, обясни, че решението на директорите било единодушно.

От няколко седмици във Франция пълзяха слухове, че членовете на фамилията Пежо са все по-недоволни от прочутия с безцеремонния си стил Щрайф. Той самият обаче непрекъснато подчертаваше, че се ползва с "пълното доверие" на акционерите. А след тайното неделно заседание нарече решението на борда "непонятно" на фона на неговата стратегия, която оставила компанията "добре въоръжена" за посрещането на кризата. "Икономическата и финансовата общност признаха моите резултати", напомни той.

Тиери Пежо потвърди, че на мястото на Щрайф ще застане шефът на стоманения гигант Corus Филип Варен, който според него бил напълно способен да реализира "пълния потенциал" на групата PSA. Докато той се освободи на 1 юни, временно постът ще бъде зает от члена на управата Ролан Варданега. Варен си спечели завидна репутация, като измъкна Corus от блатото и само за две години го превърна в печеливша компания.

Френският автомобилостроител е сред най-засегнатите от кризата, като продажбите му в Западна Европа - най-значимия му пазар - се сринаха с над 25 на сто на годишна база. За 2008 групата отчете 343 млн. евро оперативна загуба и очаква дори по-лош резултат през 2009.

Коментари
comments powered by Disqus