Компанията изпитва големи затруднения и сериозно мисли как да компенсира слабите продажби
Марката SsangYong е добре позната и на българския пазар. Но напоследък в световен план четвъртият по големина производител в Южна Корея изпитва големи затруднения и сериозно мисли как да компенсира намаляващите си продажби. Reuters съобщи, че ръководството на компанията взе смело решение - през 2019 г. марката ще се опита да спечели купувачи в САЩ и за тази цел ще промени трудното за произнасяне за некорейци име.
Високопоставени служители на Sanyong вярват, че серийната версия на концепта SsangYong SIV-2, представен в Женева, който ще се появи най-вероятно през 2018 г., е оптимално подходящ за завладяването на пазара в Северна Америка. Нужно е само компанията да доработи модела и да инвестира 100 млн. долара в промяната на името на марката.
Кросоувърът SsangYong Tivoli, удължена версия на XLV с 235 мм, без да се променя дължината на междуосието, изглежда реверанс към потребителите в Китай, които харесват по-големите автомобили. Но с привлекателна ценова листа този модел може да предизвика интерес и за американците.
В същото време собствениците на SsanYong - индийската Mahindra & Mahindra Group, заявиха по-рано: Най-важното е южнокорейците да превземат Китай, а едно пътуване до САЩ е второстепенен проблем. Изглежда, че страните не могат да постигнат споразумение и назрява корпоративен конфликт, но и в двете дестинации е възможна експанзия.
Не само преговорите с Mahindra за Америка вървят трудно, но също така и с китайските компании Geely и Chery, които могат да помогнат в организацията на производство в Поднебесната империя. Без локализация успехът е невъзможен.