Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SsangYong сменя името си, за да покори Северна Америка

16.03.2016 09:55
Туит

Компанията изпитва големи затруднения и сериозно мисли как да компенсира слабите продажби

Марката SsangYong е добре позната и на българския пазар. Но напоследък в световен план четвъртият по големина производител в Южна Корея изпитва големи затруднения и сериозно мисли как да компенсира намаляващите си продажби. Reuters съобщи, че ръководството на компанията взе смело решение - през 2019 г. марката ще се опита да спечели купувачи в САЩ и за тази цел ще промени трудното за произнасяне за некорейци име.

Високопоставени служители на Sanyong вярват, че серийната версия на концепта SsangYong SIV-2, представен в Женева, който ще се появи най-вероятно през 2018 г., е оптимално подходящ за завладяването на пазара в Северна Америка. Нужно е само компанията да доработи модела и да инвестира 100 млн. долара в промяната на името на марката.

Кросоувърът SsangYong Tivoli, удължена версия на XLV с 235 мм, без да се променя дължината на междуосието, изглежда реверанс към потребителите в  Китай, които харесват по-големите автомобили. Но с привлекателна ценова листа този модел може да предизвика интерес и за американците.

В същото време собствениците на SsanYong - индийската Mahindra & Mahindra Group, заявиха по-рано: Най-важното е южнокорейците да превземат Китай, а едно пътуване до САЩ е второстепенен проблем. Изглежда, че страните не могат да постигнат споразумение и назрява корпоративен конфликт, но и в двете дестинации е възможна експанзия.

Не само преговорите с Mahindra за Америка вървят трудно, но също така и с китайските компании Geely и Chery, които могат да помогнат в организацията на производство в Поднебесната империя. Без локализация успехът е невъзможен.

Коментари
comments powered by Disqus