Арсеналът ще включва бензинови турбо двигатели, разработени от компанията Mahindra
Кросоувърът SsangYong Tivoli през юни ще се появи на европейския пазар в актуализиран вид. Най-интересното е, че арсеналът му ще включва бензинови турбо двигатели, разработени наскоро от индийската компания Mahindra (компанията-майка за марката SsangYong). Така турбо двигателят 1,2 TGDi (128 к.с., 230 Нм) ще се превърне в базов, койтоще работи в комбинация само с шестстепенна механичва трансмисия. Първоначално той е предназначен да смени двигателя 1,2 MPFI (110 к.с., 200 Нм), който е монтиран на XUV 300 (клонинг Tivoli).
По време на обновяването в Корея преди година, Tivol смени радиаторната решеткаа, както броните, осветлението и дори петата врата. Вътре целият преден панел е прекроен, появи се цифрово арматурно табло.
Турбомоторът 1,2 TGDi е част от новата фамилия mStallion, която Mahindra представи през февруари на Auto Expo в Ню Делхи. Останалите два двигателя имат по четири цилиндъра всеки: 1,5 TGDi (163 к.с., 280 Нм), 2,0 TGDi (190 к.с., 380 Нм). Трицилиндровият през 2021 г. трябва да получи Ford EcoSport.
Това е интериорът на обновения Tivoli за британския пазар. Диагоналът на централния дисплей е седем инча, а на виртуалното арматурно табло - 10,25. В базовото оборудване има шест възглавници и климатик, като срещу допълнително заплащане се поставят седма въздушна възглавница и двузонов климатроник.
Вторият бензинов двигател за Tivoli в Европа ще бъде четирицилиндров турбо агрегат 1,5 TGDi (163 к.с., 280 Нм) от същата серия Mahindra mStallion. А топ модификацията ще има мощен 1,6 турбодизел (136 к.с., 324 Нм). И двата четирицилиндрови двигателя работят заедно с механична или шестстпенна автоматична трансмисия Aisin и, между другото, се предлагат в новия Korando. Засега са известни само цените във Великобритания. Изпълненията EX ще струва от 13 995 паунда (15 700 евро), Ventura - от 16 995 (19 000 евро), Ultimate - от 19 995 (23 400 евро). Двигателите 1,5 и 1,6 са налични само в последните.