Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ssangyong XLV Concept: Компактен SUV с хибридно сърце

07.03.2014 08:52
Туит

В Женева Ssangyong разбули студията XLV Concept. Концептуалният автомобил разкрива компактен SUV с хибридно задвижване.

Ssangyong XLV Concept е дълъг 4,43 м, широк 1,85 м и висок 1,60 м. Междуосието е 2,60 метра. Така студията XLV е с 29 см по-дълга от студията XIV-1, върху чиято база е изграден новият концептуален автомобил.

Ssangyong XLV със седем места 

Ssangyong XLV предлага подобаващо място за седем души, използвайки иновативната конфигурация 2 +2 +2 +1, при която седмата седалка може да се мести напред и назад между втория и третия ред седалки. Достъпът до вътрешното пространство се осигурява от срещуположно отварящи се врати без средна колона. Многообразните обслужващи елементи са компилирани в голям сензорен екран, разположен на централната конзола. Електрически тониращ се стъклен покрив променя настройката на светлината в интериора. Покритието от малки частици позволява покрива да бъде изографисан в различни графики.

Ssangyong XLV се задвижва от 1,6-литров четирицилиндров турбодизел, в  комбинация с 10 кВт електромотор, който черпи енергия от литиево-йонна батерия с капацитет от 500 кВтч.

 

Коментари
comments powered by Disqus