Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Станаха известни двигателите на новия хечбек Renault Megane

02.11.2015 13:56
Туит

В гамата от бензинови мотори ще влезе 1,2- литров агрегат с два варианта на мощността: 100 и 130 к.с.

Французите разсекретиха четвъртото поколение на хечбека Renault Megane в началото на септември в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт, но показаха само външния му вид на модела, а запазиха в тайна техническите подробности. Наскоро вътрешни източници пуснаха в мрежата повече подробности за автомобила.

Колесната база е увеличена с 28 мм (при третия Megane тя е 2641 мм), автомобилът е по-нисък с 25 мм и по-широк, и задният надвес е намален. Предната следа е увеличена с 47 мм и с 39 мм отзад.

Клиентите ще имат избор между бензинови и дизелови двигатели. В гамата от бензинови мотори ще влезе 1,2- литров агрегат с два варианта на мощността: 100 и 130 к.с. Първият ще бъде куплиран с механична предавателна кутия, а вторият – с автоматична. Любителите на дизелите могат да избират между1,5-литров двигател с  90 к.с. или 110 к.с. и 1,6- литров  със 130 конски сили.

Освен това ще има две "горещи" версии GT - със 165 конски сили на дизелов двигател и 205 к.с. на бензинов двигател.
Модификацията с обозначение GT е топ изпълнението в моделната гама. Версията с бензинов двигател под капака ще ускорява от нула до 100 км/ч за 7,1 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus