Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стандартната техника ще направи Формула 1 по-евтина

30.04.2014 23:45
Туит

Ако плановете за ограничаване на разходите във Формула 1 на Стратегическата група бъдат реализирани, голяма част от базовите системи на автомобилите ще бъдат стандартизирани в рамките на следващите три години. Въвеждането на 18-цолови гуми е планирано за 2017 г.

Водещите отбори във Формула 1 се обявиха против идеята на ФИА за лимит на бюджетите, но не и против въвеждането на механизми за ограничаване на разходите. Именно те ще бъдат централна тема по време на предстоящата среща на Стратегическата група към Формула 1, твърди британското издание Autosport.

Базовата концепция, която лежи зад тригодишния план за ограничаване на разходите, е свързана със стандартизирането на скъпоструващи компоненти и системи. Сред тях попадат горивната система, окачването, кормилната уредба и основните крашструктури. Настоящите 13-цолови гуми пък ще бъдат заменени от значително по-близките до серийното производство 18-цолови.

 “Принципно подкрепях идеята за лимит на бюджетите, но в един момент осъзнахме, че другите големи отбори са против и не искат Формула 1 да тръгне по този път”, коментира Тото Волф, спортният директор на Mercedes.

“Ferrari е прекрасен пример за това. Те правят всичко под един покрив и би било много трудно да следят всяко нещо поотделно."

„Няма смисъл да се противопоставяме на два или три отбора само заради принципа. Смятам, че е много по-добре всички да работим в една посока. Ето защо предполагам най-правилният вариант е да се концентрираме върху спортния и техническия правилник. Опитът ни от миналото показва, че това работи.”

Промените, които Спортната група към Формула 1 ще дискутира, са за период от три години и ще се въвеждат постепенно:

2015

  • Забрана за предварително подгряване на гумите
  • Опростяване на горивната система
  • Опростяване на въдуховодите на спирачките
  • Опростяване на конструкцията на предното крило
  • Синхронизиране на жизнения цикъл на скоростната кутия и двигателя
  • По-дълъг „вечерен час”
  • Забрана на механичните системи, които свързват предното и задното окачване

2016

  • Стандартна предна краш структура
  • Стандартна задна краш структура
  • Стандартно главно предаване
  • Стандартна кормилна рейка

2017

  • Стандартизирано от ФИА активно окачване
  • 18-цолови колела
Коментари
comments powered by Disqus