Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стартери, осемстепенни трансмисии и 15 000 оборота от 2014 г.

21.07.2011 16:33
Туит

ФИА потвърди официално, че двигателите ще бъдат ограничени на 15 000 об./мин от 2014 г.

Настоящите 2,4-литрови V8 ще се използват до края на 2013 г., след което ще бъдат заменени от 1,6-литрови V6 с принудително пълнене. Първоначално се очакваше те да бъдат ограничени на 12 000 об./мин, но в крайна сметка ФИА прие становището на отборите, че границата от 15 000 об./мин е по-удачна.

„Това ще даде възможност за по-голяма гъвкавост на инженерите по отношение управлението на мощността и енергията“, се казваше в едно от предишните изявления на федерацията, а и по този начин звукът на V6 двигателите ще бъде по-близък до този на настоящите, които в момента са ограничени на 18 000 об./мин.

Сред останалите промени в техническия правилник за 2014 г. впечатление прави точка 5.18, която гласи, че автомобилите във Формула 1 трябва да бъдат оборудвани с устройства за стартиране на двигателя директно от пилота. В момента моторите се задействат посредством външни стартери.

От 2104 г. системите за възстановяване на енергията ще имат много по-голям ефект във Формула 1. По този показател ФИА заимства от „Льо Ман“ идеята автомобилите да се задвижват изцяло от електричество при преминаването си през питлейна.

Друга промяна, касаеща силовия тракт за 2014 г., е въвеждането на задължителна осемстепенна скоростна кутия (в момента предавките са седем).

Коментари
comments powered by Disqus