Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стартира кампанията на Мото-Пфое #steniskanabala 2016

02.03.2016 16:08
Туит

Вече 19 години фирмата подпомага абитуриенти-сираци

Днес се състоя откриващото събитие на третия пореден сезон на благотворителната програма #steniskanabala. В присъствие на медии и гости, сред които и бенефициентите-студенти от Випуск 2015,  Димо Николов, управител на Мото-Пфое, обяви старта на третото издание на инициативата.  Диян Стаматов, заместник-министър на образованието и науката, лично изрази положителните си чувства към кампанията и сподели, че като доскорошен директор на училище, силно вярва в ползите от нея.

#steniskanabala е благотворителна кампания на Мото-Пфое, насочена към български абитуриенти-сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение или център за професионално обучение. Заедно с БЧК се грижим даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще.

На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg, който през 2016 г. е обновен и обогатен със съдържание и функционалности, всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска си. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.

Дизайнът на тениската през 2016 г. се избра чрез електронно гласуване. Всеки желаещ можеше да даде своя вот за това как да изглежда тя, съчетавайки 9 различни варианта за кройка, цвят и щампа. Официалното гласуване продължи до 29-ти февруари при изключително висок интерес – над 1600 гласа. Избраната от онлайн феновете тениска беше показана за пръв път на живо от лицето на #steniskanabala 2016 – Емил Конрад, по време на откриващото събитие.

Известният блогър и отскоро писател е изключително популярен сред учениците и младежите. Той изтъкна нуждата от добро образование и прикани своите последователи да участват, да правят добро и активно да популяризират каузата, с което ще покажат съпричастност към връстници в нужда. Към #steniskanabala за първа година се присъединяват обичани и талантливи изпълнители на продуценската къща „Вирджиния Рекърдс”. Сред гостите на събитието бяха харизматичните певци Славин Славчев, Невена Пейкова и дуетът Пламен и Иво. Победителят от ‘X-Factor’ през 2015 г., Славин, сподели, че преди години сериозно е обмислял да не ходи на абитуриентския си бал, защото не разбира суетата, която излиза от контрол в такива моменти. Невена изказа възхищението си от всички, които вършат добрина в името на други хора в нужда, а Иво е абитуриент тази година и публично обяви, че ще бъде с тениска на своя бал в подкрепа на инициативата. Любезен домакин на стартиращото събитие на сезон 2016 беше „ЕТО. Място за култура”, бул. „Христо Ботев” № 95.

Благотворителната кауза #steniskanabala се подкрепя трайно от много съмишленици. Партньор на Мото-Пфое в инициативата е БЧК, който събира заявките на абитуриентите-сираци за кандидатстване по настоящата програма и координира работата с тях. DHL са официалният логистичен партньор, разнасящ благотворително тениските. От самото начало на програмата през 2014 г. и досега зад идеята #steniskanabala стоят Митко Павлов, Христо Мутафчиев и Данчо Караджов.

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое за корпоративна социална отговорност. Запазена марка на компанията са дарителските програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. От 1997 г. досега ежегодно благотворително модно ревю на Мото-Пфое подпомагаше бала им, закупувайки тоалети, аксесоари и куверти. С вече 19-годишен стаж в благотворителната дейност в полза на зрелостници без родители и като знак за собственото си израстване, през 2014 г. Мото-Пфое промени формата на каузата – за да постигне по-широк обхват и по-значим краен резултат за обществото – и вече трета поредна година го прилага.

Вдъхновяващ пример за #steniskanabala даде група абитуриенти от Пирот. През 2013 г. един цял випуск отиде на бала с тениска, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. През 2014 г. Мото-Пфое пое щафетата и вече трета година продължава инициативата в България.

Коментари
comments powered by Disqus