Новият Volkswagen Amarok вече се продава в дилърските центрове на марката у нас. Предлагането ще започне с вариантите с двойна кабина, а на по-късен етап ще бъде представен и вариантът с единична.
Новият модел на Volkswagen Лекотоварни автомобили е изключително авангарден и конструктивно ще предложи редица интересни или уникални дори за сегмента на еднотонните пикапи решения като:
-
common Rail турбо-дизелови двигатели от последно поколение с двойна турбина, намален работен обем и изключителни показатели по отношение на разхода на гориво и емисиите на СО2 при мощност и въртящ момент, съпоставими с модели от класа, чиято работна кубатура е 2,5 литра или повече;
-
две системи за задвижване на четирите колела: стандартната за сегмента с превключване, при която от задвижващ заден мост се преминава към 4х4 и са предвидени понижаващи предавки, както и новата за сегмента перманентно включена 4х4 система, действието на която се основава на Torsen; диференциал; предвижда се, разбира се, и задвижване само на задния мост
-
Amarok предлага като опция пълен механичен блокаж на диференциала на задния мост независимо от системата на задвижване
-
серийно режим Off Road ABS за адекватно спирачно поведение по неукрепени пътища, както и системите Hill Hold и Hill Descend Control, които осигуряват автоматична намеса и подпомагане на потеглянето и спускането по наклон
-
пикапът изкачва 100% наклон с 1 тон полезен товар и е конструиран за прикачено тегло до 2,8 тона със серийна стабилизация при теглене
-
3 нива на оборудване и серийно, независимо от нивото: климатизация, фабрична аудио система, 6 въздушни възглавници, ESP – електронна стабилизираща програма, BA – хидравличен спирачен асистент, ABS - антиблокираща система, ASR -к онтрол на сцеплението с пътя, MSR - контрол на увличащия момент на двигателя, EBV - електронно разпределение на спирачното усилие, EDS - електронен блокаж на диференциала, HVV - система за въвеждане на единия мост в режим ABS, веднага щом другият навлезе в такъв, Rain Brake Support - система за изсушаване на спирачките и редица други
-
най-широката в класа товарна платформа с разстояние между арките на калниците, което позволява затоварване напряко на европалет
-
най-просторната в класа пътническа кабина
-
2 варианта на окачване: Heavy Duty – за големи натоварвания и добро представяне при работа в силно пресечена местност и комфортно – за магистрално движение и предимно урбанистична среда на движение
Amarok спечели престижния приз Международен пикап на годината 2011, а за издръжливостта и високата надеждност на първия проектиран в Германия пикап доказателство е изборът му за втора поредна година за официален съпровождащ автомобил на най-тежкото рали в света – „Дакар“, където повече от 30 автомобила от модела, без доработка към фабричното му изпълнение, осигуряват непрекъсната помощ на всички участващи в състезанието екипи.
Amarok ще се предлага в България с двигатели 2,0 TDI Common Rail и две мощности – 122 к.с. с турбокомпресор с променлива геометрия и във вариант с BiTURBO, чиято мощност възлиза на 163 к.с., като въртящите моменти са съответно 340 Нм и 400 Нм. В обозримо бъдеще на разположение ще бъде и вариант с автоматична трансмисия.
Цените на Amarok във варианта с двойна кабина за България започват от 43,992 лева без ДДС – при варианта със задно задвижване и от 47,146 лева без ДДС - за варианта на задвижване на четирите колела 4MOTION. Няма да има разлика в цената в зависимост от избраната 4х4 система на задвижване. Без разлика в цените остава и изборът на вариант на окачване.
Volkswagen е предвидил богата програма от оригинални аксесоари за Amarok, която включва хард-топ изпълнения в комерсиален или лайфстайл вариант, различни варианти на облицоване на товарния отсек – синтетика, рифелована алуминиева ламарина или комбинация от двете, спортни, укрепващи и стилизиращи пакети, инструментен бокс, защитни Off Road – пакети за ходовата част и редица други.
mayaveta
И всички фермери се устремиха в шоурумовете на Porshe BG за да си я купят....