Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стационарен старт след сейфти кар във Формула 1

20.06.2014 18:02
Туит
Стационарен старт след сейфти кар във Формула 1

Рестартът след появата на сейфти кар може да се изпълнява при стационарни автомобили догодина, ако Световният съвет по моторни спортове гласува промяната.

Тази седмица Стратегическата група към Формула 1 се събра, за да обсъди възможните варианти за ограничаване на разходите и подобряване на шоуто. Голяма част от идеите за намаляване на бюджетите бяха отхвърлени. Нито премахването на първата тренировка в петък, нито забраната за предварително подгряване на гумите бяха посрещнати с одобрение. Единствено тестовете по време на сезона бяха намалени от осем на четири.

За сметка на това Стратегическата група се обедини около идеята за стационарен старт след сейфти кар. Понастоящем след прибирането на автомобила за сигурност пилотите подновяват битката на пистата с летящ старт, но това води рядко до изпреварвания. Новата концепция гласи, че след като изостаналите пилоти се върнат в обиколката на лидера, всички автомобили ще бъдат позиционирани спрямо класирането си на стартовата решетка и отново ще има стационарен старт, който дава много по-голяма възможност за изпреварване и оспорвани битки.

Проблемът е, че подобна концепция на практика изключва нуждата от автомобил за сигурност, тъй като червеният флаг може да върши абсолютно същата работа, щом следващата стъпка е стационарен старт. Несъмнено това ще бъде отчетено от Световния съвет по моторни спортове, който на следващата си среща идния месец трябва да гласува евентуалната промяна.

Заседанието на Стратегическата група към Формула 1 бе централна тема днес по време на първия ден от състезателния уикенд в Австрия. Mercedes очаквано доминира по време на тренировките, като Нико Розберг бе най-бърз сутринта, а Люис Хамилтън отговори с най-добро време при втората сесия.

Коментари
comments powered by Disqus