Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стайков атакува титлата догодина

18.12.2015 20:38
Туит
Стайков атакува титлата догодина

Пламен Стайков ще кара пълен сезон догодина в националния рали шампионат, като негов навигатор ще бъде грузинецът Давид Кварацхелия. На този етап обаче съвсем не е ясно дали шампионат въобще ще има.

Шампионът за 2014 г., който записа няколко спорадични участия през изминалия сезон, обяви изненадващо рано, че догодина ще участва във всички стартове от рали шампионата на България. Автомобилът остава същият - Mitsubishi Lancer Evo IX, но навигаторът е нов.

Давидоне има огромен принос за програмата на Стайков, тъй като спонсорите на екипажа са предимно от Грузия. На този етап бюджетът им е достатъчен единствено за участия в България, но ако намери необходимите средства, Стайков има желание да излезе и в Европа.

"Нарочно избрахме този ранен момент да обявим програмата си, тъй като се надяваме така да мотивираме повече от колегите си да участват догодина", коментира Стайков на пресконференцията. "Автомобилите като нашия вече са значително по-евтини, а успоредно с това са зрелищни, така че шампионатът може да стане много интересен, ако се включат повече пилоти."

Основната цел на Стайков и Давидоне е да спечелят титлата, но пътят към нея минава задължително и през победи на рали "България" и "Сливен". "Искам да спечеля тези две състезания, тъй като през тази година победите бяха за чужденци. Тъжно е, че в най-големите ни ралита сме аутсайдери."

Стайков не скри още, че му липсва битката с Димитър Илиев, Крум Дончев, Пепи Гьошев и че ще се радва, ако те променят позицията си и се върнат по отсечките, както и че няма нищо против в националния шампионат да са позволени единствено автомобилите с предно предаване, тъй като тогава конкуренцията би била много по-сериозна, а и разходите - значително по-ниски. "Не ме е страх от конкуренцията, напротив, мотивира ме да дам най-доброто от себе си."

Ако догодина поне един от тримата горепосочени пилоти не започне отново да се състезава, то Стайков едва ли ще срещне сериозна съпротива в битката за титлата. Въпросът е дали изобщо ще има шампионат на фона на всичките драми в автомобилния спорт у нас.

Тази събота е Общото събрание на БФАС, което най-накрая трябва да реши кой е председателят на Федерацията. Владимир Илиев спечели изборите още през пролетта на миналата година, но Радослав Козлеков продължава да е на председателския пост в БФАС, въпреки че в момента управителният съвет реално диктува правилата.

Коментари
comments powered by Disqus