Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Stefan GP не се отказва от Toyota

18.12.2009 16:05
Туит

Сръбският кандидат за Формула 1 Stefan GP ще тества активно своя автомобил през 2010 г., ако не получи място на стартовата решетка. Отборът планира да купи дизайна на автомобила, по който Toyota работи преди да прекрати програмата си.

Според Autosport тим-шефът на Stefan GP Зоран Стефанович ще се срещне през уикенда с президента на Toyota Motorsport Джон Хаует, за да финализират сделката.

„План А е да сме във Формула 1 през 2010 г., но има и план Б – да се включим през 2011 г, като през следващата да тестваме автомобила, както и някои пилоти“, коментира Стефанович за британското издание.

„Вече имаме пилоти, но няма да ги обявим. Ако не се състезаваме във Формула 1 догодина, ще тестваме и то много. Не сме обвързани със споразумението „Конкорд“, така че можем спокойно да тестваме на дадени писти с определени пилоти, въпреки че не участваме във Формула 1.“

Бюджетът на отбора вече е осигурен, а автомобилът ще се развива както в Сърбия, така и в Германия, където е базата на Toyota Motorsport (Кьолн). Проектът ще бъде ръководен от бившия дизайнер на McLaren Майк Кулан, който стана популярен с шпионския скандал от 2007 г. и открадната документация на Ferrari.

„Имаме нужното финансиране с оглед на това, което планираме. На този етап нямаме никакви притеснения. Под въпрос е единствено мястото ни в шампионата. Повече информация ще има едва когато излезем с официално съобщение.“

Стефанович допълва още, че неговият тим е оттеглил иска си, подаден към Европейската комисия относно процеса на подбор от страна на ФИА за новите кандидати.

Коментари
comments powered by Disqus