Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

StopTech BMW M3: Без капка свян

15.06.2010 12:45
Туит

APP Automotive представи програмата си за BMW 3. Проектът, наречен StopTech Trackday Edition, включва серия от модификации по шасито, както и допълнителни 30 к.с. към заводските 420.

Естествено, основният фокус на американските тунери, както можем да предположим от името на автомобила, е върху спирачната система. Тя включва шестбутални апарати на предната ос и четирибутални на задната, изработени от кован алуминий. Дисковете са съответно 380 и 355 мм, благодарение на което телеметрията на APP Automotive отчита 13.4 м/сек обратно ускорение.

Новата спирачна система може да се похвали не само с по-висока ефективност, но и със значително по-ниско тегло (8 кг по-лека от заводската на ос). Изпускателната система от титан на Akrapovic също играе съществена роля по отношение диетата на стандартния M3, защото е с цели 23 килограма по-лека от съответната стоманена. 19-цоловите колела на ATS Race Light с гуми Michelin Pilot Sport 2 (с 1,5 кг по-малко за едно колело), окачването на KW и новата цветова схема на CFC (CarFilmComponents) допълват пакета.

Промени има и по силовия тракт, макар и минимални. Четирилитровият V8 на баварците вече генерира 450 к.с. и 440 Нм, което е с 30 к.с. и 40 Нм повече от стандартната версия. За съжаление обаче информацията около силовия пакет е твърде оскъдна.

Коментари
comments powered by Disqus