Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стоунър: Използват политика, за да ни изпреварят

27.02.2008 12:02 3
3
2571829658
Туит

Световният шампион в MotoGP Кейси Стоунър критикува японските производители Honda и Yamaha относно опитите им да надделеят в битката срещу Ducati, променяйки техническия правилник.

В средата на февруари на “Херес” производителите в MotoGP обсъждаха евентуални промени в регулациите. Една от идеите е двигателите да бъдат ограничени до 19 000 об./мин, което ще се отрази най-вече върху представянето на шампиона Ducati.

„Разочарован съм, защото всеки твърди, че резултатите, които постигам са следствие на външни фактори. Не беше тракшън контрол, не бяха гумите. Писна ми. А сега японските производители се опитват да наложат нови правила, за да ни забавят. Сравнете хората и ресурсите, с които разполагат те, спрямо тези на италианския производител, и ще се уплашите. Използват политика, за да ни изпреварят, вместо просто да работят по-активно и по-целенасочено”, коментира Стоунър, цитиран от Times.

Младият австралиец допълва, че отношенията му с Валентино Роси са се променили, след като през миналата година неведнъж го победи на пистата. „В началото на сезона всичко беше прекрасно, той ме подкрепяше, наистина се чувствах добре. В края обаче дори не ми говореше. Явно не му допадаше фактът, че аз мога да го победя.”

В последната квалификационна сесия на „Херес” Стоунър направи заявка, че ще бъде поне толкова силен, колкото през миналия сезон. Световният шампион вярва, че след промените, които направи по новия мотор, Ducati е напълно готов за предстоящата битка. „Въпреки коментарите за отличното ни представяне през миналата година, мога да кажа, че имахме проблеми с ускорението, особено в ниските обороти. Коригирахме рамата, за да може моторът да се представя по-добре на излизане от завои. Не мога да съм сигурен, че ще спечеля титлата, но работя усилено върху това.”

Коментари

Цеци
При един общ производител на гуми мисля, че Доктора освен, че ще подобри рекорда на Агостини, но и ще спечели МотоЖиПи.

nixi
ONC, you suck! Има една песен на Guano Apes - Open Your eyes

ONC
Какво става тъпи италянчета??????????? Това не е Ф1, Бърни го няма да ви подпира навсякаде! ТЪПКАНО ДА ВИ СЕ ВРЪЩА ДАНО!!!!!!! П.С. Стоунър е много добър обаче адски много ме разочарова като се заби в този отбор ДОМАТИ >:-) .....

comments powered by Disqus