Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Странният Vanderhall Laguna: Една триколка с 200 к.с.

21.01.2016 11:51
Туит

Двигателят е разположен отпред и задвижва предните колела

Удобна и по-безопасна от мотоциклет, по-радикална от спортен роудстър с нейните три колела и определено много по-забележима, отколкото и двете заедно - това е Вандер Хол Лагуна от САЩ.
Триколките са само за деца, за малки деца. Стив Хол от Вандер Хол, Юта пък е изобретил триколки за пораснали деца – толкова пораснали, че вече търсят удоволствие от шофирането. Следвайки конструкторския принцип на MorganThreewheelers, Лагуна монтира отпред две колела и отзад само едно. Двигателят е разположен отпред и задвижва предните колела.

200 к.с. теглят 700 кг


При конструиране на шасито  Вандер Хол Лагуна е заложил на алуминиев монокит, а малката каросерия е изработена от карбон. Съществува опция, изцяло откритата Лагуна да има и покрив. Липсват странични и задни прозорци. Затова пък има отопление, отопляеми седалки и дори климатик. Сигурността на двамата пътници е гарантирана от два ролбара, разположени зад черупковите седалки.
И двете 19-цолови предни колела с гуми 235/35 се държат на  Pushrod окачване, а еднокрилата задна част носи 20 цолова джанта с гума 315/20. Спирачните дискове са активни и на трите колела. Задвижването е заимствано от палитрата на Opel. Под късия преден капак тупти 1,4-литров четирицилиндров турбо бензинов двигател, генериращ солидните 200 к.с. и 271 Нм въртящ момент, куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия. Скоростите се сменят посредством лостчета на волана. Ауспуси има от двете страни.

Vanderhall Laguna за 77 000 долара

В минималистичния кокпит доминира аналоговият тахометър, цифровият дисплей до него дава повече информация. Ако звукът от изпускателната система не е достатъчен, можете да поглезете слуха и с аудиосистема. Стартирането е истинско удоволствие, само за 4,5 секунди, тежащият почти 700 кг Вандер Хол Лагуна забива мярката 100 км/ч, а максималната скорост е ограничена до 220 км/ч.
Цената също говори много за убедеността на Стив Хол в своята триколка. 77 000 долара (около 70 600 евро), плюс данъците, на толкова е оценил возилото си. Необходима е предварителна заявка, както и депозит в размер на 5000 долара, едва след това започва производството на Лагуна.




Коментари
comments powered by Disqus