Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стратегическата група се събира отново тази седмица

23.11.2015 17:08
Туит
Стратегическата група се събира отново тази седмица

Темата за независим производител на задвижващи системи за частните тимове ще бъде централна за предстоящата среща на Стратегическата група към Формула 1. Ключовите фигури в шампионата се събират този вторник в Париж.

В средата на месеца ФИА обяви, че започва да търси компания, която да конструира бюджетен двигател за Формула 1. Заинтересованите страни трябваше да направят заявките си до 23 ноември, след което да започне и същинската част от процедурата по избор.

Ilmor, AER и Cosworth са сред спряганите кандидати, но на този етап няма нищо официално. Не е изключено Стратегическата група към Формула 1 да излезе дори с ново предложение на предстоящата си среща в Париж, което да промени плановете на Федерацията.

Причината Жан Тод и босът на ФОМ Бърни Екълстоун да търсят независима компания се крие в нежеланието на производителите в момента да приемат предложения от Федерацията таван на цените от 12 милиона евро за последната генерация задвижващи системи и 8 милиона евро за двигателя от предходния сезон. Ferrari се възползва от правото си на вето и по този начин възпрепятства плановете на ФИА и принуди ръководството й да прибегне към варианта с външна компания.

Темата за двигателите ще бъде централна на предстоящата среща, но успоредно с нея ще се разискват правилата за 2017 г., които трябва да гарантират много по-зрелищни състезания. Ще бъдат обсъдени и минималните промени в аеродинамиката за догодина, както и възможността Pirelli да тества със съвременен автомобил новите си продукти.

На срещата в Париж ще бъде взето решение и относно смяната на името на Manor Marussia. Тим шефът Джон Буут и спортният директор Греъм Лоудън напуснаха отбора наскоро, с което връзката с Manor на практика се къса. Marussia отдавна няма никаква връзка с тима, което е предпоставка за напълно ново име, свързано вероятно с бизнеса на собственика Стивън Фицпатрик.

Коментари
comments powered by Disqus