Прекроените двигатели предлагат нов впечатляващ звук благодарение
Тунинг студиото AC Schnitzer е повече известно с доработването на автомобили BMW, но има и своя програма за Mini. Само че ателието обяви нов пакет от подобрения, които са достъпни за хечбека Mini, Clubman и последното поколение на кабриолета. Освен скромния списък от умни дизайнерски решения, комплектът включва форсирани двигатели, променено окачване и изискани щрихи в салона (маркови велурени стелки, алуминиеви педали).
От всички свои събратя кабриолетът на Mini още с първоначалния си вид привлича вниманието на минувачите , а след майсторската намеса на тунерите от Аахен - още повече. Сега специалистите добавят сплитер AC Schnitzer, а автомобилът разполага с разнообразие от стикери и друг външни елементи, които придават индивидуалност.
За модифицираните двигатели фирмата дава гаранция от две години.
За версията с префикс Cooper германците са готови да форсират двигателя от 136 до 170 к.с., Cooper S - от 192 до 235 конски сили и JCW - от 231 до 265. Между другото, за предишното открито Mini студиото AC Schnitzer направи 226 конски сили, а това беше изключително висока мощност и за JCW. Така че традицията продължава и при новото поколение Mini.
Прекроените двигатели предлагат нов впечатляващ звук благодарение на нова изпускателна система с вградени клапани в режим Track Mode и накрайници с различни покрития по избор (Sport или Sport Black).
За да подобрят пътното поведение на форсираните автомобили в сравнение с изходните варианти, студиото осигурява комплект от пружини, които понижават окачването с 20-30 мм отпред и 25-35 мм в задната част. За да бъде картината пълна, германците предлагат фирмени модели джанти AC1 BiColor или Anthracite с гуми с размери 215/35 R19 (225/35 R 19 за Clubman). И двете промени са особено важни, защото те променят характера на автомобила, както и външния му вид.