Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Студиото Ares направи SUV версии на Bentley и Rolls-Royce

04.08.2015 13:29
Туит

Освен готови пакети за луксозните модели дизайнерите на компанията са разработили в палитрата си и много специални проекти

Моделите на Bentley - Mulsanne и Flying Spur вече и като кросоувъри, наточения Rolls-Royce Ghost и сензационната G-класа на Mercedes. Тези концепти са на тезгяха на специалистите по индивидуализиране от Ares .
Вие не познавате Ares? Ares е наименованието на най-новия проект на бившия шеф на Lotus - Дани Бахар, който основа в Модена специална фабрика, специализирана в реформиране на луксозни автомобили. Тук се прави всичко, което клиентите желаят и харесват, като ударението пада върху всичко.

Освен готови пакети за луксозните модели дизайнерите на Ares са разработили в палитрата си и много специални проекти. Тези специални проекти включват SUV трансформации на Bentley Mulsanne и Flying Spur, както и SUV версия на Rolls-Royce Ghost. Така че, ако не искате да чакате разработването на проект за двата британеца, решението ви чака в Италия. Към тях се присъединява специалната версия на Mercedes G 63 AMG, която силно наподобява студията на Mercedes-Ener-G Force от 2012.

Кърмата от карбон и алуминий

Ares преустройва кърмата на Flying Spur с 20 см по-високо окачване, обуто с 22-цолови джанти и гуми с размер 305/25, като го форсира до 750 к.с. Титаниеви ауспуси изхвърлят отработените газове в атмосферата. 100 км/ч се вдигат само след 4,2 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Окачването е регулируемо на височина до 3 цола и по-здравите части на шасито позволяват и офроуд приложение. Преустройството завършва с подсилена спирачна система на Brembo. Визията се характеризира с нови предни и задни престилки, както и нови странични прагове и хриле в предните калници. Всички компоненти са изработени от алуминий и ламинат от въглеродни влакна. Според изискванията на клиента интериорът е рафиниран с кожа, фино дърво, алуминий и хром.

Налице са 750 к.с.

Подобна е рецептата и за Mulsanne, но той е стъпил върху 24-цолови джанти и със своите 750 к.с. вдига до 270 км/ч. Времето на спринта е определено на 5.4 секунди. Подобен е и процесът при SUV концепта на базата на Rolls-Royce Ghost, с форсиран V12 до 750 к. с. Задната част е от алуминий и карбон, с 30 сантиметра по-високо окачване, 24-цолови джанти, обути в гуми 305/25.  Наложеното ограничение на скоростта и тук отново е на 250 км/ч, ако клиентът желае истински офроуд гуми, те са за 160км/ч. Спринтът е определен на 4,2 секунди.
Друга база, същата процедура. Визуално Mercedes G 63 AMG е тунингован с карбонови елементи на Ener-G-Force, благодарение на които редуцира теглото с 200 кг, а V8 отново генерира 750 к.с. (очевидно това е стандартната мощност на компанията Ares). В гнездата на колелата се въртят 24-цолови джанти в три части. Гарантиран е и  необходимият просвет.

И колко би струвала мечтата за индивидуализиране на SUV? Това Ares пази в тайна.

Коментари
comments powered by Disqus