Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Студиото Geiger Cars тунингова Ford Mustang

06.04.2016 13:37
Туит

Форсираният 5,0-литров V8 двигател генерира 820 к.с.

Инженерите на Geiger Cars са се заели сериозно с Ford Mustang и с помощта на компресора изцеждат почти два пъти повече мощност. Pony Car сега галопира с 820 к.с., вместо досегашните 421.

Под предния капак на Ford Mustang Geiger GT 820 тупти класическият 5,0-литров осемцилиндров двигател с ъпгрейдван хардуер. Ядрото на това увеличение е 2,9-литровият компресор, който е отговорен за увеличението на мощността в съвместна работа с интеркулер, коригиран блок на двигателя, фино ускорен колянов вал, както и ковани бутала и стоманени мотовилки. След лечението на мощността, Mustang лети по асфалта с 820 к.с. при 7300 об/мин. Максималният въртящ момент от 760 Нм,  междувременно се достига при 6500 об/мин.

Почти удвоена мощност

С почти двойно по-голяма мощност в сравнение със стандартното изпълнение доработеният 5,0-литров V8 на Pony-Car-Klassiker най-после катапултира  в средите на супер спортните автомобили. За да не се допуска „осмакът” да вдигне „температура“, Geiger Cars инсталира нова система за охлаждане на двигателя. Цялостното преоборудване на двигателя мюнхенчани са оценили на 34 600 евро.

Брутален звук и спортно окачване

За да може увеличението на мощността да се докаже адекватно и акустично, GeigerCars предлагат срещу 3900 евро спортна изпускателна система от неръждаема стомана, включително клапанно управление. Еволюцията на Ford Mustang е гарнирана с GT Performance-пакет (който включва 6-бутална спирачна система Brembo и 3,73 Torsen диференциал с ограничено приплъзване) и спортно окачване Geiger (1950 евро).

Специален лак и черни джанти

Geiger Cars обнови визуално GT 820 със специално лакиране (5900 евро) и фирмен карбонов бодикит (8900 евро). Агресивната визия на фронталната част придават новата радиаторна решетка и предният сплитер със странични устни, разположени от двете страни. Фланговете са "подправени" с первази, докато спойлер във вид на патешка опашка индивидуализира кърмата.
На осите се въртят ковани джанти Geiger в Y-лъчев дизайн, с размер 8.5x20 и 10x20 цола, обути в гуми съответно 255/35 R20 отпред и 295/30 R20 на задната ос. Пълният комплект гуми джанти се предлага за 4300 евро. След цялостната модификация цената  Geiger GT 820 вече е 109 450 евро.

Коментари
comments powered by Disqus