Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Студията C-Cactus влиза в серийно производство

19.12.2008 17:52
Туит

C-Cactus на Citroen ще започне да слиза от поточната линия през 2013 година с конвенционален ДВГ, електромотор или хибриден дизел. Създателите на автомобила биха искали той да бъде приет като наследник на култовия 2CV.

Силовото предаване на една от версиите ще бъде съставено от дизелов HDi с филтър за твърди частици (70 к. с.) и електромотор, генериращ мощност от 30 конски сили, на който автомобилът ще разчита изцяло в градски условия. Трансмисията от друга страна ще е автоматична и петстепена. Citroen посочва среден разход от 3,4 литра дизелово гориво на 100 км и 78 грама CO2 на км. Първата публикувана информация за екологичния прототип с дължина 4,20 метра разкри собствено тегло от 1306 килограма, които двигателят ускорява до електронно ограничени 150 км/ч.

Въпреки дълбоко заложения в концепцията стремеж към пестеливост, пътуващите няма да са лишени от някои самопонятни за съвремието ни удобства като климатична инсталация, аудиосистема, панорамен покрив и темпомат.

Учудващ е фактът, че кокпитът на концепцията C-Cactus не разполага с класическо арматурно табло, каквото очакваме да срещнем във всеки сериен автомобил – тук най-важните командни функции са подслонени в средната конзола и неподвижната главина на волана. Благодарение на оригиналното и явно доста практично оформление на задницата багажникът на френският спейс-кадет побира между 500 и 1100 литра в зависимост от разположението на седалките.

Ходовата част на студията стъпва на 21-цолови колела и нископрофилни гуми с размери 205/45. Материалите, от които са изработени последните, а също така стъклата и кожената облицовка на интериора, се поддават на рециклиране и допринасят за екологичността на превозното средство. Дизайнът на каросерията е доста дързък, но същевременно очарователен със своята ококорена физиономия, висока линия на прозорците и асиметрични стоманени врати.

Коментари
comments powered by Disqus