Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стюардите дадоха зелена светлина на Brawn GP, Williams и Toyota

26.03.2009 15:58
Туит

Автомобилите на Brawn GP, Williams и Toyota са легални и ще участват без промени в Гран при на Австралия. Това стана ясно днес, след като стюардите на ФИА одобриха дифузорите на трите отбора.

Williams, Toyota и Brawn GP интерпретираха правилника по начин, който им позволява да избегнат ограниченията относно размерите на дифузора, използвайки задната краш-структура като аеродинамичен елемент. Още в началото на предсезонната подготовка конкурентите им, които следваха стриктно регулациите, критикуваха този подход, а днес Ferrari, Renault и Red Bull подадоха официално контестация относно легалността на техните автомобили.

Близо четири часа продължиха презентациите и последвалите дискусии по спорния елемент. Окончателното решение на стюардите е, че дифузорите на Brawn GP, Williams и Toyota съответстват на техническия правилник. По всяка вероятност обаче подалите контестацията отбори ще обжалват и случаят ще стигне до Апелативния съд на ФИА, но върховната инстанция може да заседава най-рано след Гран при на Малайзия.

Каквото и да е решението на Апелативния съд, е сигурно, че в рамките на следващите два старта Brawn GP, Williams и Toyota ще използват настоящите конфигурации на своите автомобилите. А резултатите от тестовете категорично сочат, че този дизайн на дифузора и задната краш структура дава съществено предимство спрямо стандартния вариант (приблизително 5 десети на обиколка).

Коментари
comments powered by Disqus