Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru BRZ Concept - STI: Преди серийната версия

04.11.2011 14:39
Туит

Subaru публикува първите официални фотографии на BRZ Concept - STI. Прототипът ще дебютира след две седмици на автосалона в Лос Анджелис.

Окончателният, готов за производство BRZ, ще се появи на токийския автосалон през декември. Именно там Subaru ще публикува и пълните му технически характеристики, а дотогава ще трябва да се задоволим единствено с информацията, че под капака му ще работи четирицилиндров боксер, комбиниран с шестстепенна механична трансмисия (автоматичната ще бъде опция).

Максималната мощност при BRZ ще бъде „малко под 300 к.с.“, докато при идентичния в технологично отношение FT-86 на Toyota се очаква тя да е в границите на 200.

BRZ Concept - STI използва идентичния като при серийния модел мотор, но се отличава от него по новия аеродинамичен пакет, карбоновия покрив, който допълнително сваля надолу центъра на тежестта (въпреки че и без друго по този показател BRZ трябва да е рекордьор в класа), STI спирачната система на Brembo и 18-цоловите колела.

Серийното производството на модела ще започне през пролетта на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus