Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru BRZ: Някои подробности

15.09.2011 11:42
Туит

Новото купе на Subaru ще се продава единствено с атомсферен двигател и задно предаване. Две от ключовите характеристики за продуктите на японската компания отпадат, но въпреки това тя е убедена в успеха на BRZ.

BRZ е абревиатура от Boxer engine (боксеров двигател), Rear-wheel drive (задно предаване) и Zenith (връхна точка) и демонстрира по отличен начин какви са ключовите характеристики на спортното купе. За съжаление обаче тя изключва две от най-емблематичните за моделите на Subaru особености – принудителното пълнене и патентованата система за двойно предаване Symmetrical All Wheel Drive.

Двулитровият атмосферен мотор все пак ще разполага с достатъчно голям потенциал, за да задоволи повечето любители на високите скорости, макар че мощността му ще бъде под 300 к.с. Той ще бъде комбиниран с шестстепенна механична или автоматична трансмисия. И ако това не ви звучи особено обещаващо, то от Subaru гарантират, че BRZ ще бъде един от най-късите автомобили в сегмента, но и с най-ниско разположения център на тежеста.

Производството на Subaru BRZ, което ще върви успоредно с това на аналогичния Toyota FT-86, ще започне през пролетта на следващата година, а продажбите – през лятото. Серийната версия на BRZ пък ще дебютира през този ноември на Токийския автосалон.

Коментари
comments powered by Disqus