Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza: Измама няма!

03.04.2007 18:04
Туит

Преди седмица в Интернет се появиха първите „пиратски“ снимки на Subaru Impreza WRX 2008. Коментарите относно визията на новия автомобил бяха откровено критични, а надеждата фотографиите да представляват некоректна интерпретация на модела – огромна. Днес Fuji Heavy Industries Inc. предостави официалната информация - измама няма, третата генерация е идентична по отношение на предполагаемия визуален проект.

Габаритите на Subaru Impreza WRX 2008 са коригирани в полза на по-просторния интериор. Задното окачване е с двойни напречни носачи, което осигурява по-голям обем на багажното отделение. Надвесът на версията седан е със 165 мм по-дълъг от този на модела с пет врати. Базовата модификация ще се предлага със 16-цолови колела, докато при спортната интерпретация WRX ще се използват 17-цолови.

Ентусиазираните фенове на марката, които са очаквали сериозни промени в задвижващия тракт, ще останат разочаровани. Класическият Impreza и спортният WRX ще разчитат на „старите“ двигатели, който са претърпели само минимални корекции. 2,5-литровият турбоагрегат на WRX ще разполага с върхова мощност от 225 конски сили и максимален въртящ момент от 306 нютонметра. Стандартно Impreza 2008 ще се предлага с петстепенна механична предавателна кутия, но е възможен и вариант с четиристепенен автоматик.

Fuji Heavy Industries Inc. информира и за подобрения в патентованата система за задвижване на четирите колела Symmetrical AWD. При спирачките няма да има изменения.

Допълнителна информация за модела ще бъде предоставена преди старта на продажбите. Новата Impreza ще се появи на пазара в Съединените щати през лятото на настоящата година, за когато е предвиден и дебютът на тунингованата модификация STI. Истината обаче е, че каквито и технологии да предложат за новото издание на Impreza, създаденият от Subaru дизайн може да бъде наречен как ли не, но изрази като "стилен", "елегантен", "динамичен" или "характерен" с положителност не са сред асоциациите, които изникват при визуалното запознанство с автомобила. Доста странно явление за модел, който по принцип е предназначен за индивидуалисти... 

На автосалона в Ню Йорк ще бъде представена и обновената версия на кросоувъра B9 Tribeca. Под капака на кросоувъра ще се вихрят 254 „коня“, благодарение на увеличения с 0,6 литра работен обем на боксеровия агрегат, чийто максимален въртящ момент достига до 334 Нм. Корекциите в задвижващия тракт са комбинирани с визуални промени, които премахват характерните за предходната версия напомняща пропелер радиаторна решетка и недодяланите светлини.

Текст: Божан Бошнаков, Борислав Петров
Снимки: Subaru

Коментари
comments powered by Disqus