Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza: Сбогуване с Албиона

09.07.2007 17:07
Туит

Състезателните WRX модели на Subaru винаги са имали твърдо ядро от почитатели сред английските автомобилисти. По повод предстоящото спиране от производство на актуалната генерация и в знак на признателност Subaru пуска лимитирана серия, наречена GB270 Final Edition.

За тази версия на модела е използван Prodrive пакет, който гарантира на 2,5-литровия боксерен двигател 40 к. с. повече в сравнение със стандартната версия. По този начин максималният въртящ момент достига 420 Нм, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 5,5 секунди.

Други особености на нестандартното изпълнение са сниженото окачване, новият скоростен лост със скъсен ход, специалните стелки, алуминиевите 18-цолови колела, означението GB270, както и плакет със серийния номер на автомобила.

Към останалите „украшения” можем да добавим задното антикрило в стил WRC, металната решетка на маската и предния спойлер, характерен за STI. Комбито също има спойлери отпред и отзад, а стъклата на товарния отсек са затъмнени. Subaru планира производството на 300 бройки седан и едва 100 екземпляра от комби версията.

Коментари
comments powered by Disqus