Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza: Върху нова платформа в края на 2016

22.01.2016 13:59
Туит

Дизайнът на седана и на хечбек версията е по-ръбест, по-внушителен и по-модерен

Subaru подготвя смяна на поколението на Impreza. След студиите на новото поколение Impreza в Лос Анджелис и Токио, първите прототипи са вече факт.

На автомобилното изложение в Лос Анжелис Subaru представи Impreza Sedan Concept, а на автомобилното изложение в Токио през 2015 имаше студия на бъдещата хечбек версия с пет врати. Сега, по време на тестовия пробег, бяха уловени прототипите на двата варианта на каросерията.

Subaru Impreza става по ръбест

Дизайнът на седана и на хечбек версията е съшият както на студиите, по-ръбест, по-внушителен и по-модерен. Под новоконфигурираната каросерия се крие новата модулна платформа на Subaru.
При всички случаи са запазени, четирицилиндровите боксерни двигатели с директно впръскване, някои с турбокомпресор и задвижване на всички колела. Освен ръчните предавателни кутии ще има и CVT трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus