Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX-S, WRX STI 330S & WRX STI 380S: Full Trottle

28.07.2008 19:47 1
1
2571833893
Туит

На автосалона в Лондон Subaru Англия представи три специални серии на Impreza WRX, подготвени от придворния тунер на марката във Великобритания Prodrive. Моделите WRX-S, WRX STI 330S и WRX STI 380S се отличават с повишена мощност, визуални изменения и оптимизиран комфорт.

Impreza WRX-S

Благодарение на препрограмиран блок за управление на двигателя и модифицирана изпускателна система Impreza 2.5 WRX-S разполага с мощност от 255 к. с. и 288 Нм максимален въртящ момент при 3000 об./мин. Изпълнението ще бъде снабдено с 18-цолови алуминиеви колела и ще получи предната маска и престилка, както и антикрилото на модела STI. Типичното за Subaru двойно предаване тук е допълнено от заден диференциал, наречен LSD (Limited Slip Differential), и система за оптимизиране поведението Vehicle Dynamics Control.

Impreza WRX-STI 330S

В това изпълнение на преден план излизат 90-милиметровите ауспухови тръби, които стават причина за боботещия шум от работата на двигателя. Производителността на STI скача с 30 "коня" на 330, докато максималният въртящ момент е засилен с 47 Нм до 347 Нм при 3400 об./мин. Автомобилът е обзаведен с кожени предни седалки Recarо, навигационна система, петспицови 18-цолови колела и гуми във формат 245/40. В техническо отношение от друга страна впечатление правят регулируемият от водача централен диференциал DCCD (Drivers Control Centre Differential), както и двете нови системи от версията WRX-S.

Impreza WRX STI 380S Concept

За този модел японската компания обяви, че би могъл да достигне търговката мрежа до шест месеца - всеки екземпляр ще бъде подготвян индивидуално според изискванията на клиента. За да бъде постигната мощност от 380 к. с. експертите от Prodrive подлагат агрегата на тежка "операция". Ходовата част и изпускателната система също ще бъдат видоизменени. На разположение също ще бъде разширен мащабен каросериен кит в комбинация с сребристи или златисти колела от BBS.

Коментари

deso
баси якото

comments powered by Disqus