Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX STI: Крилото се завръща

31.03.2010 14:04 2
2
2571871032
Туит
Subaru Impreza WRX STI: Крилото се завръща

На автомобилния салон в Ню Йорк Subaru ще представи не само Impreza WRX, но и върховата STI модификация. За съжаление обаче на този етап имаме само тийзър на модела.

Още преди седмица японците публикуваха първата снимка на обновения WRX и съобщиха, че моделът ще се предлага не само като хечбек, а и като седан. Това е и причината предстоящото представяне на „братовчеда“ STI да мине под слогана „Крилото се завръща!“. Естествено, става дума за масивното задно крило на STI, което отпадна при трансформацията на последната генерация Impreza от седан в хечбек.

На този етап няма никаква официална информация за модела. Последната версия на STI е с двулитров боксер (308 к.с.) за японския пазар и с 2,5-литров (330 к.с.) за европейския. Повече данни за модела ще има в рамките на следващите два дни, които са предвидени за медийните презентации.

Коментари

KremiiToo
strahotna e kazah na nashti che za bala iskam takava :D :D :D :D

keez
Върховно!

comments powered by Disqus