Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX STI: Рекордьор при седаните на Нюрбургринг

11.06.2010 13:39 3
3
2571875632
Туит

Новият Subaru Impreza WRX STI записа най-бързата обиколка при седаните на популярната германска писта „Нюрбургринг“.

Автомобилът се представи с 4 секунди по-добре от предишния носител на короната Cadillac CTS-V, задвижван от двигател на Corvette. Японският спортист записа общо време от 7:55.00 мин., като зад волана бе четирикратният световен рали шампион Томи Макинен.

Това означава, че на писта автомобилът е по-бърз от далеч по-мощни конкуренти от германска страна например, които носят означения от ранга на AMG, M или RS.

 

 

Това е първата официална пистова поява на модела, който беше представен в началото на април. С резултата си на „Нюрбургринг“ седанът показва, че продължава достойно традицията и защитава ценнотостите на марката.

В тази версия Subaru Impreza WRX STI разполага с 305 к.с. и 431 Нм.

Коментари

Aнонимен
Интересно ми е защо се публикуват статии за неща станали преди над 4 месеца , а не са били публикувани когато им е било времето .

анонимен
Ползват старо турбо, което изведнъж дава огромна тяга, а не е постепенно като някои от конкурентите. Смукателен двигател без дирекно впръскване. При предишният модел нямаше ЕСП, за този не пише дали не са му поставили. В Европа автомобилите без АБС и ЕСП плащат по големи данъци. Въпрос на време е да го въведат и тук.

анонимен
Тия японци пак са се надрусали, пуснали са подготвена кола със сликове, ролбар и промени по мотора да дава време, отделно клата е J-Spec, така, че няма нищо общо с времето на нормално СТИ. Пореднато изхвърляне и евтина реклама, която мен лично ме отвръщава, това комерсиализиране на времената на Ринга е ужасно.....

comments powered by Disqus