Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX STI S206: Царицата

24.11.2011 15:24
Туит
Subaru Impreza WRX STI S206: Царицата

На автомобилния салон в Токио Subaru ще покаже новото си купе със задно предаване BRZ, но и най-спортната серийна версия на Impreza. S206 ще разчита на познатия двулитров боксер, но надут до 320 к.с., както и на серия други подобрения.

S206, която е „царицата на STI преработените автомобили“, се отличава от стандартната Impreza WRX STI главно по двигателя. Балансът в масите на буталата, биелите и коляновия вал е оптимизиран, за да може граничният режим на работа да бъде прехвърлен към по-високия регистър на оборотите.

Това, в комбинация с препрограмирания контролен блок, турбокомпресора с търкалящи се лагери и изпускателната система с по-ниско обратно налягане, е причината максималната мощност да нарасне от 300 на 320 к.с., а въртящият момент да достигне 431 Нм. Същевременно реакцията при подаване на газ е подобрена значително в диапазона на ниските и средните обороти.

Сериозни корекции има и по шасито. То е оборудвано с амортисьори на Bilstein, STI пружини, разпъваща щанга за коша отпред и модифицирано окачване на предната ос, което с 19-цоловите колела на BBS с гуми Michelin Pilot Super Sport гарантира отлично поведение и при високи странични натоварвания.

Базираният на Subaru Impreza WRX STI модел с четири врати може да се похвали още с нови спойлер, радиаторна решетка и броня, които да оптимизират аеродинамичната му ефективност. Тапицираният с алкантара салон пък е оборудван със спортни седалки Recaro.

Производството на S206 ще бъде ограничено на 300 бройки, 100 от които са предвидени за серията NBR. Тя ще маркира успеха на Subaru в SP3T класа на „24-те часа на Нюрбургринг“ и ще добави към пакета карбонов покрив и нов заден спойлер

Коментари
comments powered by Disqus