Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX STI spec C: Поредният самурай

23.07.2009 16:33
Туит

Subaru представи C спецификацията на спортния Impreza WRX STI. Пазарният дебют на модела в Япония е днес.

Първият етап от промените на C спецификацията включва намаляване на общото тегло. От официалния пресрилийз не става ясно колко килограма е загубил спортният модел, но се предполага, че цифрата варира около 70. Това е възможно благодарение на по-малкия акумулатор, алуминиевия преден капак и новото ламинирано стъкло за предния и страничните прозорци.

Impreza WRX STI spec C се предлага стандартно с 18-цолови олекотени колела, но по желание на клиента те могат да бъдат заменени със 17-цоловия им аналог. За отличния контакт с асфалтовата настилка отговарят спортните гуми на Bridgestone Potenza RE070 с размери 245/40R18. Автомобилът не е оборудван с резервно колело, отново с цел намаляване на теглото, като за сметка на това от Subaru предоставят на своите клиенти ремонтен комплект за спукани гуми.

Какви са промените под капака? C спецификацията на Impreza WRX STI разчита на препрограмиран блок за управление на двигателя. Ревизиран е и компресорът, чиято турбина получава нови търкалящи лагери. Интеркулерът се охлажда допълнително чрез впръскване на вода върху ламелите, като резултатът от всички тези модификации е стабилна работа на двигателя при високи режими, по-добра ефективност и по-бърз отговор при подаване, съответно и връщане на газта. Максималната мощност от 308 к. с. (6400 об./мин) остава непроменена, както и въртящият момент от 422 Нм (4400 об./мин).

Окачването е модифицирано с цел по-добро поведение при гранични режими на шофиране, а диференциалът с ограничено приплъзване е заменен с класически механичен Torsen вариант. Корекции има и по кормилната уредба и горивната система.

Спортните седалки на Recaro, тапицирани с aлкантара и кожа, се предлагат като опция. За сметка на това всички представители на C спецификацията получават златистите спирачни апарати на Brembo, които са запазена марка за Impreza WRX STI. Бялото лаково покритие Pure White и жълтият му аналог Sunrise Yellow са единствените варианти за цвета на купето според официалния пресрилийз, но на снимките е представен и вариант с типичното синьо за Subaru.

От Impreza WRX STI spec C ще бъдат произведени само 900 бройки. Данни за цената няма.

Коментари
comments powered by Disqus