На изложението в Лос Анжелис през есента Subaru Legacy беше все още студия. Чикагското автомобилно изложение представи японския седан с боксерeн двигател като сериен модел.
Subaru Legacy остава верен на традициите - моделът ще се предлага само с боксерен двигател и винаги със задвижване на четирите колела. В други отношения обаче японците усърдно са се постарали за това новото Subaru Legacy да стане по-просторно. Това е възможно най-вече благодарение на значително изнесената напред пилотска кабина и с изнесеното напред предно стъкло. В допълнение на това, панелите на вратите са много по-елегантни, което също подобрява чувството за пространство. Доста по-голям е станал и багажникът, благодарение на разделената сгъваема облегалка на задната седалка.
Subaru Legacy само с боксерни двигатели
Новият Legacy изглежда доста по-динамичен, без да се скриват типичните характеристики на марката. Серийният модел продължава да бъде много близо до линиите на студията от L.A. Капакът на двигателя сега е направен от алуминий, активната радиаторна решетка подобрява аеродинамиката.
Под новия алуминиев капак туптят сърцата на четири- и шестцилиндрови боксерни двигатели. ,.5-литровият четирицилиндров двигател генерира 178 к.с. и 236 Нм. 3,6-литровият боксеров двигател идва с 260 к.с. и 335 Нм въртящ момент. Изключително само за американския пазар двата двигателя са куплирани с CVT трансмисия. За европейските пазари гамата от двигатели се очаква да бъде разнообразена с четирицилиндров дизел, както и с различни опции на трансмисии. Най-новата версия на електронно управляваното симетрично задвижване на всички колела разпределя въртящия момент чрез системата за управление на въртящия момент (Torque Vectoring-Steuerung ) към четирите колела.
Изцяло нов е и дизайнът на кокпита, който сега разчита на хоризонтални линии и трябва да бъде с много по-високо качество. На борда на новия Subaru Legacy се намира също EyeSight системата, базирана на камери, както и предупреждението за напускане на платното, асистент за мъртвия ъгъл и предупреждението за наближаващи автомобили в кръстовище.
Обновена е и инфотейнмънт системата, е със сензорен екран и може бързо и лесно да бъде свързана със смартфон.