На автосалона в Ню Йорк дебютира четвъртото поколение на японското комби.
Клиренсът на Outback възлиза на 22 сантиметра, което го прави подходящ за умерено пресечен терен. Донякъде дизайнерите са успели да го извадят от скучния шаблон, който всички очакват от японската марка след излизането на Impreza.Subaru Outback се опитва да бъде "по-офроуд", отколкото всъщност е, но този похват така или иначе се практикува от почти всички производители напоследък. Това впечатление се затвърждава от масивната защита на фланговете, дъното, както и от мощните релси за багажник на покрива.
Междуосното разстояние на пълноприводното комби възлиза на 2741 милиметра. В САЩ то ще се продава с 2,5-литров боксер с производителност от 170 "коня" и 230 Нм или с 3,6-литров "шестак" (256 к. с., 335 Нм). Първият може да се оборудва с шестстепенен автоматик или с безстепенна Lineartronic CVT, докато шестцилинровият боксер ще се куплира с петстепенна автоматична предавателна кутия.
Subaru Mega Fan
Dano tozi pat ya dokopam tazi kolica, no s diezel i pone 6 stepenna rachka ili 6-enen atomat. Dobra i obeshtavashta mnogo!!! Ako si fan na Subaru, tzenata e bez znachnie