Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru: Първият в света боксерен дизел

21.01.2008 13:01 4
4
2571827342
Туит

През пролетта на 2008 година ще започнат продажбите на оборудваните с първия common rail боксерен дизел Legacy и Outback. Четирицилиндровият турбодвигател извлича 150 к. с. при 3 600 об./мин от 1998 куб. сантиметра. Техническите данни посочват също максимален въртящ момент от 350 Нм при 1800 об./мин.

Иновативният дизелов агрегат изпълнява екологичната норма Euro 4, освобождавайки 148 грама въглероден двуокис на километър. Единственият по рода си мотор работи в екип с новоразработена петстeпенна автоматична трансмисия, чиито предавателни числа са съобразени с по-мощната тяга при по-ниски обороти на работа. Модифицирани са също ходовата част, шумоизолацията на купето и електрическото сервоуправление.

Японските инженери противодействат на повишената тежест върху предния мост, монтирайки подсилена спирачна система. Високо ниво на безопасност гарантират серийните челни и странични въздушни възглавници, както програмата за стабилност на Subaru Vehicle Dynamic Control.

Коментари

ГЕОРГИЕВА
откога я чакам тая колаааа...

ivan ivanov
nay posle

Иван Петров
Определено

Георги Навев
[b] B-) еее това май наистина ще е много яко

comments powered by Disqus