Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru RWD Sports Car: Братът близнак

01.03.2011 16:47
Туит

На щанда на Toyota в Женева ще присъства FT-86 II Concept, а на този на Subaru - RWD Sports Car. Това са прототипите на двата модела, които японските компании подготвят съвместно, като специално за този на Subaru вече знаем, че ще използва двулитров атмосферен боксер.

Новата технология на Fuji Heavy Industries Ltd., наречена условно BOXER Sports Car Architecture, е централната тема на официалния пресрилийз за представения в Женева прототип. Както сами може да предположите, тя е базирана около двулитровия боксеров двигател и задното предаване, което слага край на традициите на Subaru в областта на четирите задвижващи колела.

За съжаление японците не дават конкретните технически данни на новия мотор, а единствено се ограничават до неговите плюсове – отличния баланс, ниския център на тежестта и впечатляващите динамични характеристики. „В сравнение с другите модели на Subaru с двойно предаване тук двигателят е разположен още по-ниско и е изнесен още по-назад в двигателния отсек“, гласи още официалният пресрилийз. „Ниският център на тежестта, който вече се намира далеч под средната линия на шасито, гарантира забележително и същевременно напълно естествено усещане при завой.“

За това, естествено, свидетелства и новото шаси. Инженерите на Subaru са имали за задание „не да се фокусират единствено върху скоростта, а да насочат развойната дейност към подготовката на шаси, което да притежава типичните за Subaru характеристики: спортно поведение, удоволствие при шофиране и стабилна водимост, която да гарантира увереността на водача.“

В общи линии целият официален пресрилийз на Subaru е базиран на подобни изказвания и данните като например габаритите на модела (4200 x 1770 x 1270 и междуосие 2570 мм) са твърде оскъдни. Направо да не повярва човек как японците са се отпуснали да споделят и размера на гумите – 215/45R17.

Коментари
comments powered by Disqus