Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru ще търси нов дизайнерски подход

15.07.2010 16:56
Туит

Subaru трябва да преосмисли стратегията си по отношение външния вид на своите автомобили, категоричен е главният дизайнер на японците Осаму Намба.

Въпреки че една от най-реномираните марки в световен мащаб, Subaru никога не е отделяла голямо внимание върху дизайна на своите автомобили или поне по начина, по който го правят конкурентните компании. Настоящата ситуация в сектора обаче вероятно ще накара японците да коригират подхода си.

„Трябва да повишим интереса към нас, да направим нашия език достъпен за много повече хора, а не само за лоялната, но и малка група наши почитатели”, обяснява за Autocar Намба, който се присъедини към Subaru през 2008 г. „Трябва да въведем нов, съвременен елемент (в нашия дизайн).”

Главният дизайнер на Subaru е категоричен, че компанията трябва да реагира по-бързо на променящия се пазар и да внесе малко свежест в стилистиката на своите модели. „Не искам нещо сериозно и отегчително. Хората не познават тази марка. Ако стилът ни е по-достъпен, можем да ги привлечем към нас.”

Прототипът Hybrid Tourer, чийто автор е именно Намба, очертава посоката, в която Subaru може да поеме. „Трябва да представим функцията посредством дизайна, посредством прости и максимално изчистени линии. Искам максимално опростен дизайн, който да показва нашата сила”, завършва главният дизайнер на японците.

Коментари
comments powered by Disqus