Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Tribeca: Наследник?

16.03.2007 18:03

На автосалона в Ню Йорк, който официално ще стартира на 6 април, Subaru ще представи обновената версия на кросоувъра B9 Tribeca.

Под капака на Tribeca ще се вихрят 254 „коня“ (минимално увеличение спрямо предшественика, който има пикова мощност от 245 к. с.). Максималният въртящ момент на 3,6-литровия агрегат ще нарасне от 297 до 334 Нм.

Промените в задвижващия тракт обаче надали ще са достатъчни, за да провокират по-високите продажби на недотам успешния модел. Логично следствие на тази концепция ще бъде визуалната ревизия, която ще се раздели с характерната радиаторна решетка, напомняща двойно витло и недодяланите светлини.

Коментари
comments powered by Disqus