Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru WRX: Сам по себе си

18.07.2011 10:51
Туит

Subaru WRX ще бъде изцяло нов модел, който ще се дистанцира от Impreza. Японците подготвят и STI версия, с която да се върнат в Световния рали шампионат.

Новият WRX ще се появи на пазара през 2014 г. и ще представлява класическо спортно купе. Той ще използва платформата на Impreza, но ще се различава по множество показатели спрямо нея, включително и по по-късото междуосие. Целта на японската компания е този модел да й гарантира една добра база, върху която да подготви бъдещия си състезателен автомобил.

„Първото нещо, което трябва да разберете за напълно новия WRX, е че той е проектиран още от самото си начало да печели състезания“, коментира неназован източник от Subaru за Motor Trend. „Ето защо сме се концентрирали главно върху всичко свързано с теглото, да не пропускаме и по-късото междуосие, което гарантира по-бързо и по-прецизно завиване. Комбинирайте това с нашата доказала се система за двойно предаване и ще получите един истински победител.“

Subaru WRX ще се сдобие с STI версия. Именно тя ще се използва като база за развитие на рали автомобила на японците. Стандартният вариант ще получи 1,6-литров боксер с турбокомпресор, чиято максимална мощност ще бъде около 270 к.с., а спортната STI ще може да се похвали с 300 к.с. Subaru развива и система за принудително пълнене, която комбинира турбо и механичен компресор.

Коментари
comments powered by Disqus