Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru WRX STI: Първична сила

30.06.2014 16:58
Туит

Макар в новите си одежди WRX STI да е останал верен на себе си, има и някои промени, засягащи ходовата част и цената. Първи впечатления.

На пръв поглед изглежда, че леките ретуши по каросерията са единственото, по което новото издание на WRX STI се отличава от своя предшественик. Разглеждането на техническите данни на автомобила също не разкрива някакви основополагащи новости. Под предния капак на европейската версия на модела продължава да работи 2,5-литров боксерен турбодвигател с 300 к.с. и 407 Нм максимален въртящ момент. Задвижването е на четирите колела през шестстепенна механична предавателна кутия, спринтът от място до 100 км/ч отнема 5,2 секунди. Автоматик? Трансмисия с два съединителя? Засега Subaru стои далеч от подобни технологични решения.

Очевидно японците не са видели необходимост от промени и по системата за двойно задвижване – тя отново работи по утвърдената рецепта, а именно на основата на централен диференциал, блокажи на предния диференциал, Torsen диференциал отзад и електронен Torque Vectoring на двата моста. Официалният среден разход на горива е леко намален от 10,5 на 10,4 л/100 км. Къде обаче са истинските новости? Отговорът е прост – основно под каросерията.
Например реакциите на кормилната уредба са станали значително по-прецизни и стегнати. Твърде колебливото на моменти усещане от волана също вече е история. Ходовата част също е настроена с цел постигане на по-чевръсто поведение.

По-ниска базова цена

По-масивните напречни носачи и по-дебелите напречни стабилизатори минимизират нежеланите движения на каросерията при особено спортен стил на каране. Благодарение на изострените реакции при подаване на газ, спортният модел с двойно задвижване сега е още по-темпераментен отпреди. Талантът за ефектно шофиране с вратите напред е съхранен, като към него следва да се прибави и задоволителен комфорт на возене. Други новости? Да, удължено с 2,5 сантиметра междуосно разстояние, увеличен с 40 литра товарен обем и намалена с 8000 евро базова цена, която на германския пазар възлиза на 45 200 евро.

Текст: Томас Гебхард
Снимки: Subaru

Коментари
comments powered by Disqus