Subaru ще представи уникална снежна версия на WRX STI в Лас Вегас тази седмица, където стартира SEMA. В основата на всичко, естествено, стои Кен Блок.
Subaru WRX STI TRAX е базиран на рали версията WRX STI от 2009 г., но вместо гуми за сняг използва системата за придвижване Mattracks. Подобно решение е абсурдно за класическите снежни отсечки, най-малко заради твърде високия център на тежеста, но явно Блок има намерение да въведе термина „фрирайд“ и в рали спорта.
Препаратор на нестандартната машина е Vermont SportsCar. Отстранени са всички излишни компоненти от интериора на заводския автомобил, добавени са хомологиран ролбар, карбонови седалки и панели на вратите, както и задължителната противопожарна система.
По-силовия тракт също има съществени промени. Новият контролен блок MOTEC M800 позволява на 2,5-литровия боксер с принудително пълнене да генерира приблизително 400 к. с. максимална мощност и 542 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е петстепенна тип „догбокс“, амортисьорите са на EXE-TC - спецификация за група N, а системата за двойно предаване използва контролируемия централен диференциал на Subaru (DCCD).
В комплекта, направен по поръчка на Кен Блок, влизат още багажник за сноуборд на Yakima, два сноуборда DC XFB и забележете шейна от стъклопласт за четирима със стоманени ски, окачване с торсионна греда, отопляеми седалки на Recaro, водоустойчива аудиосистема на Alpine и акустични тела на Kicker.
Блок кара за Subaru Rally Team в Щатите, но е по-популярен с изпълненията си извън скоростните отсечки – като уникален майстор на джимхана и съосновател на компанията за спортни обувки DC Shoes.
Павел
Перфектна е за улиците в "Малинова долина", а предполагам и за други квартали на София :)
Милен
Кола мечта за задаващата се зима в любимата ни родина.