Японците започват от днес, 28 юли, предварителните поръчки за производство
В моделната гама на Subaru приставката към името tS означава не много „горещ” в сравнение с базовата модификация. В такива автомобили могат да се срещнат шасита, модифицирани в подразделението Subaru Tecnica International, както и редица стилистични промени отвън и в интериора. По-рано по тази рецепта бе трансформиран и "горещият" седан WRX STI, и по-достъпното купе BRZ, и дори кросоувърът Forester. А този път на промяна е подложен кросоувърът Subaru XV, но не по познатия начин, а превръщането му в хибрид.
Оранжевите акценти отличават автомобила от серийните му събратя. Към това са добавени STI лога на рамката на светлините против мъгла, тъмносив панел на радиаторната решетка и черни корпуси на огледалата за задно виждане .
Всички промени в шасито са предназначени за подобряване на управляемостта. Действията на волана са по-точни, а контактът на колелата с пътя в завоите е по-стабилен в резултат от увеличената твърдост на всички силови елементи под автомобила. Техническите подобрения включват и доработени амортисьори и нови пружини отпред и отзад.
Интериорът на версията tS е комбинация от черно, оранжево и бежово.
В салона на кросоувъра конструкторите са монтирали седалки с отопление и STI лога, тапицирани с кожа и велур в черно, оранжево и бежово. Кожената козирка на арматурното табло, коженото кормило и кожената ръкохватка на предавателния лост с оранжеви шевове допълват цялостното вътрешно оформление. "Оранжевите" кожени подлакътници са комбинирани с панели на вратите от слонова кост, а двузоновият климатроник с антиалергичен филтър се контролира от бутони с оранжева кръгове. STI лога могат да бъдат намерени и на праговете. Финалната част от оригиналния комплект от оборудването са 17-цолови джанти и ксенонови къси светлини със синя вътрешна леща.
Задвижващата хибридна система включва боксеров 2,0 (150 к.с. и 196 Нм m) и 10-киловатов (65 Нм) електрически мотор, а предаването остава непроменено с четири двигателни колела. Вероятният каталожен разход на гориво е4,9 литра/100 км (това не е на tS). Японците започват от днес, 28 юли, предварителните поръчки за производство на автомобила . Цената на кросоувъра XV Hybrid tS е 3 326 400 йени (29 000 евро). За сравнение, XV Hybrid в базовото си оборудване в Япония струва 2 570 400 йени (22 300 евро).
Между другото, през март тази година компанията разкри на салона в Женева Subaru XV Concept, който дава обща представа за появата на следващото поколение XV.