Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki бележи значителен ръст на продажбите у нас

02.12.2015 12:11
Туит
Suzuki  бележи значителен ръст на продажбите у нас

В основата на пазарния успех е легендарното завръщане на новата Vitara по-рано тази година

През ноември продажбите на нови автомобили Suzuki в страната отбелязват ръст от 230% спрямо същия месец на миналата година, обявиха от МИРКАТ ООД – официален вносител на марката за България.

„Резултатът е съвсем очакван, имайки предвид легендарното завръщане на новата Vitara по-рано тази година – един дългоочакван автомобил с безупречни 4х4 възможности, безпрецедентна икономичност и впечатляващ дизайн. За успешното ни представяне допринесе и развитието на дилърската ни мрежа, което бе ключов момент от нашата стратегия за годината.”, споделя  Илиян Иванов, ръководител отдел продажби леки автомобили и развитите на дилърската мрежа.

Близо 105% е общият ръст на продажбите на Suzuki за периода януари – ноември 2015г. спрямо първите 11 месеца на 2014г., като заслугите за това са разделени почти наравно между моделите от SUV сегмента – Vitara, SX4 S-Cross и Jimny, и представителите на категорията градски автомобили - Swift и Celerio. Така месец преди края на календарната година от компанията споделят, че са достигнали своя таргет за 2015г.

Скокът в продажбите се дължи не само на перфектно балансираното портфолио и впечатляващите характеристики на всеки един от петте модела автомобили, но е пряко свързан и с инвестициите на представителя на Suzuki в България в подобряването на обслужването на клиентите и вниманието към техните конкретни нужди и изисквания.

„На база успешните резултати от 2015г. ще може да отправим смел поглед към следващата година, кагото очакваме две премиери - Baleno и Ignis, които ще ни помогнат да затвърдим потенциала на марката и амбицията ни да увеличим своя пазарен дял.”, допълва Илиян Иванов.

Коментари
comments powered by Disqus