Нека видим как се представя на пътя малкия японец с тайландски корени
Ще попитате защо намесваме Тайланд и какво общо има екзотичната държава със случая? Отговорът е прост – докато повечето поколения на мъника Alto се произвеждаха в завода на Maruti в Индия, най-младото попълнение в продуктовия асортимент на Suzuki слиза от конвейерите на предприятието на марката в Тайланд. С дължина на каросерията от 3,60 метра разполагащият серийно с четири врати Suzuki Celerio се нарежда приблизително точно по средата между габаритите на Alto (3,50 метра) и Splash (3,78 метра). Наследникът на въпросните два модела се задвижва от еднолитров трицилиндров бензинов мотор с мощност 68 конски сили.
Учудващо просторен отвътре
При първата среща с малкия автомобил първото впечатление е, че той всъщност няма никакви намерения да ви впечатлява от пръв поглед. Формите на Suzuki Celerio са подчертано семпли – някои от конкурентните модели като Toyota Aygo или Hyundai i10 например в това отношение изглеждат доста по-атрактивни и интересни. Само че за консервативното оформление на Suzuki има обяснение и то никак не е за пренебрегване – отвътре моделът предлага осезаемо повече простор в сравнение с повечето си опоненти на пазара.
Повече за първите ни впечатления от новото Suzuki Celerio ще откриете на страниците на априлския брой на списание auto motor und sport България.
Текст: Божан Бошнаков